søndag den 17. maj 2015

Gratulerer med dagen, Norge!



Hallo godtfolk!

Da ble det 17.maj igen! Og selvom jeg ikke er norsk, så er det så absolut en dag, som fejres, når man er bosat i Norge. 
Også i år har jeg haft glæden af at pynte i vores lokale adventkirke.





I år blev margeritterne dekoreret med en sværm at sommerfugle. Og sommerfuglene måtte jo selvfølgelig være røde, hvid og blå! :-)
Sommerfuglene er forøvrigt hjemmelavede. Jeg har brugt en sommerfugle-udstanser fra Panduro hobby, og har efterfølgende limet dem fast på enten små mini-tøjklemmer eller ståltråd. Jeg synes egentlig at jeg havde lavet mange, men kunne snilt ha' brugt det dobbelte antal på de stor birkegrene i gulvvaserne. - Men så ved jeg det til næste år.

Håber at I alle har haft en glimrende 17. maj, -uanset om det har være festdag eller bare en almindelig søndag. 

Ina

1 kommentar:

  1. Hei Ina:)
    Takk for din hyggelige hilsen:)
    Ønslker en fin advent:)

    SvarSlet