søndag den 29. maj 2011

Plantebordet på plads!

Hejsa folkens!

At-gøre-listen er lang idag. Jeg har foreløbig fået malet væggene i køkkenet og desuden malet en lille reol, som har ventet meget længe på at blive sort(!!) Der er godt nok ikke meget i dette hus, som bliver malet sort. Tvært imod plejer min mand at stønne over at jeg absolut skal ha alt hvidt. Men denne her reol skulle altså matche klaveret, så da måtte den blive sort. Jeg må vise jer billeder af dette senere.
Og så har jeg endelig fået købt og monteret mit nye plantebord.







Jeg fandt et enkelt bord på Biltema (de har forbavsende meget interessant på Biltema!), som jeg tror kan fungere godt, og som på ingen måde væltede budgettet. Det kunne nok have været lidt større, men hvis jeg efterhånden mærker at jeg må have mere plads kan jeg evt. bare købe et ekstra magen til, til at stå ved siden af. Tror det kan være fint at stå her og lave mine dekorationer i løbet af sommeren. Jeg har ellers et blomsterværksted i kælderen, som jeg bruger resten af året. Men det virker ligesom ikke så spændende at gå ned i et mørkt og kølig kælderrum nu for tiden...
Vel, der står stadig flere punkter på dagens arbejdsliste. Ha en forstat god søndag!

Klem fra Ina

3 kommentarer:

  1. Så vackra bilder - som alltid! =)
    Planteringsbordet på Biltema har jag också tittat på och nu när jag ser hur fint det är hos dig kanske jag ska köpa mig ett... ;)
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvarSlet
  2. Hej Ina,

    ÅH så fint du har fixat där! Du har arrangerat så fint på och runt ditt nya planteringsbord och nu önskar jag att bodde kvar i Sverige, då jag gärna skulle åka till Biltema för lite blombordsshopping! Jag har länge letat efter ett enklare planteringsbord här i England, men tycks inte kunna hitta ett enda som har en något så när human prislapp!

    Du har en jättefin blogg och ditt förgätmigejhjärta är så vackert!

    Ett stort, varmt tack för dina otroligt snälla och gulliga ord om min blogg och min inredning. Du gjorde mig otroligt glad ska du veta!

    Varma hälsningar,
    Helena

    SvarSlet
  3. Wow äntligen kan jag kommentera, blogger verkar lite svajigt just nu.

    Vilket fint planteringsbord från Biltema!!!! Jag gillar allt fint du har på det också. Kul med nya infallsvinklar!

    Kram

    SvarSlet