søndag den 8. maj 2011

Anemoner og sockerärt i skøn harmoni

Det er stadig anemone-tid, selvom det nok synger på sidste vers nu. Tænkte derfor at jeg ville forsøge at fylde mine nyindkøbte Sockerärt-kander (fra Ikea) med blomster inden det var for sent. Problemet med anemoner er at de sædvanligvis kun står nogle få dage inden de begynder at drysse - indendørs. Men de holder sig noget længere, hvis de står udendørs. Så hvad med at lave have dem ude ved indgangspartiet af huset?



Der skal selvfølgelig MANGE anemoner til at fylde de tre kander. Men når solen skinner og fuglene synger er det jo bare herligt at være ude og plukke blomster.

Og det blev da ikke helt dumt, vel? Jeg tror jeg kommer til at få meget glæde af disse vaser.

Ha en fortsat god søndag folkens!

Ina

4 kommentarer:

  1. Vad bra det blev med kannorna! Jag får åka till Ikea och se om där finns fler. Tack för tipset.
    Kram

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er blevet rigtig glad for kanderne, og er allerede begyndt at se for mig, hvordan at bruge dem i løbet af sommeren. Tror f.eks. at nogle store buketter med lupiner vil blive nydelig. Håber du får tak i kanderne! :)
    Klem

    SvarSlet
  3. Marit Birch Petersen14. maj 2011 kl. 14.51

    Hej Ina, opdagede netop din blog, og er allerede blevet meget glad for den. Smukke blomster i smukke vaser! Er det ikke dejligt, at naturen har så meget smukt at byde på? Jeg har sat en stor buket liljekonvaller på sofabordet, og de er plukket i min egen have!jeg ser frem til mange smukke billeder og inspiration på din blog. Håber I har en dejlig Sabbat. Knus fra Marit

    SvarSlet
  4. Hej Marit! Så hyggeligt at se dig her! :)
    Det her med at blogge er stadig meget nyt for mig, men foreløbig er det meget sjovt. Og det gir lidt ekstra incitament i forhold til at få lavet noget kreativt i ny og næ.
    Liljekonvallerne er mine favoritter! Rigtig yndige. Vi er også så heldige at ha liljekonvaller selv, men de er ikke kommet så langt her i Norge endnu.
    Hyggeligt at høre at du vil følge med på bloggen! Og så håber jeg at I også har en dejlig sabbat! Klem fra Ina :-)

    SvarSlet