fredag den 14. september 2012

Blomster-workshop i høyfjellet!



Jeg havde fornøjelsen af at lede en lille blomster-workshop i weekenden i forbindelse med et kvinde-forum/seminar på Hornsjø Høyfjellshotell. Ca. 20 kreative og engagerede damer kom og blomstrede sammen med mig, mens vi bandt kranse i smukke, efterårs-agtige, lilla nuancer. Herligt!


Bilen pakket og klar til afgang på vej til Hornsjø Høyfjellshotell. Man skulle tro vi skulle åbne blomster-butik deropppe! ;-)




Så er der gang i kranse-binderiet!


Talenterne får lov til at udfolde sig.





En dejlig dag!!

3 kommentarer:

  1. Dette ser skikkelig spennende ut! Nydelig hjertekrans hun binder. :)

    SvarSlet
  2. Hej Ina
    TAK for din hilsen.....din blog er simpelthen så inspirerende
    og så bor du i Norge ....:) min man og jeg elsker Norge vi tager på ferie i >Norge hvert år...hmm med undtagelse af i år..men ellers gør vi hvor i Norge bor du ?
    Mange hilsner Elisabeth
    Ha en dejlig weekend
    jeg har 3 andre blog som du måske vil tage et kik på
    http://gladestrikkepinde.blogspot.dk/
    http://lidtblomster.blogspot.dk/
    http://mosoggrene.blogspot.dk/


    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen Elisabeth. Så hyggeligt at du fandt ind til mig.:-)
      Nu har jeg set mig lidt rundt på dine fine blogs. Det er da imponerende så kreativ du er! Utrolig meget fint at se på! Jeg håber du genoptager aktiviteterne igen på "mos og grene" i løbet af nogle måneder!

      Jeg bor i nærheden af Lillehammer på Østlandet. Et dejligt sted, hvis man er til vildmarksliv og vinter-sport.(Hvilket jeg også er!) Men egentlig et helt forkert sted at bo, når man er blomster-entusiast... Blomster er frygtelig dyrt heroppe. Men så må man jo lære at bruge mos, grene og andre ting man finder ude i naturen. Det kan jo også være en spændende udfordring.
      Ha en fortsat god weekend! Knus fra Ina

      Slet