torsdag den 5. januar 2012

Evig-smukke hortensia



Hej alle søde bloggere! :)


Det er midt om vinteren. 30 cm sne ude, og - 10 C. Og alligevel står hortensia'en. Godt nok er den tørret. Og ikke fuldt så stærk i farverne som for nogle måneder siden. 
Men jeg synes nu alligevel at de klarer at holde flot på farverne i sine kølige lilla/blå/grønne nuancer.
Da jeg var yngre syntes jeg at hortensia'en var lidt gammeldags. En stueplante, som gamle damer havde i vindueskarmen. Men den har da virkelig fået sin renæssance. Nu er den en af mine favoritter. Hm....det kan jo være et tegn på at jeg er ved at blive en af de der gamle damer...?? hæhæ




Weekenden nærmer sig folkens! Er det ikke dejligt?!


2 kommentarer:

  1. Trevlig helg!! :-D

    Härligt med hortensia, både som färsk och torr!

    Kram

    SvarSlet
  2. Fin bild och jag tycker hortensian ser ljuvlig ut i sin bleka dräkt.

    Kramen

    SvarSlet