søndag den 22. januar 2012

Så kan fuglene bare komme...

Hallo i stuen!

Jeg har langt om længe fået hængt et lille fuglefoder-"hus" op til fuglene udenfor køkkenvinduet. Synes det vil være så hyggeligt at få lidt fuglebesøg, hvor vi har tilskuerpladser fra første parket.
Jeg havde jo tænkt mig at jeg skulle have vist jer et billede med fugle. Men foreløbig er der ikke en eneste lille fugl, som har fået øje på lækkerbiskenerne på husvæggen...



Hmmm.... Jeg kan måske blive nødt til at sætte et skilt op; " Fugle! Maden er HER" !! ;-)

Forhåbentlig kan jeg vise jer et rigtig fuglebillede i løbet af nogen dage. Håber ellers at I alle har haft en dejlig og opfriskende weekend!

10 kommentarer:

  1. Nej hvor er det fint! Sikke en udsigt du har - nu er jeg misundelig.
    De skal nok finde vej, men lige finde ud af at nu er der mad i sigte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Udsigten er en af frynsegoderne ved at bo i Norge, Bente! Til gengæld betaler vi prisen med laaaange vintre og dyyyre blomster. Men man må jo fokusere på fordelene, hvor man end bor. :)

      Slet
  2. Du kan vara lugn, de kommer *ler*. Vi har massor av fåglar i vårt lilla träd.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak for din støtte, Elna!
      Ja, jeg må vel tro på at de finderfuglemaden snart! :)

      Knus

      Slet
  3. Så må du jo selv til at så, det kan du lære en masse om, hos forskellige bloggere. Men Marianne fra den Helbredende have har et kapitel, hvor hun virkelig har sået i læssevis. Det vil jeg anbefale dig at slå op.

    SvarSlet
  4. Sikken dog en flot blog du har og hold da op en udsigt. At tænke sig, at fuglene ikke siger tak til. God mad og skøn udsigt :):)

    Skynder mig og melde mig som fast læser.

    Mange havehilsner fra
    Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise Lotte. Så hyggeligt at du fandt min lille blog. Ja, udsigten fejler ikke noget. Jeg glæder mig over den hver eneste dag.
      Velkommen tilbage igen! Ina :)

      Slet
  5. Hyggeligt at have fuglene tæt på, så man rigtig kan nyde dem.
    De skal nok finde vej.
    Jeg fodrer havens fugle hele året.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  6. Øj for en smuk udsigt du har og det vil helt sikkert blive bedre med et par fugle ved foderautomaten. Hvor jeg kender det med at man venter og venter på at fuglene skal ankomme, men jeg kan trøste med at de langt om længe har fundet mit nye foderhus så mon ikke også de vil finde frem til dit?

    SvarSlet